10 Αυγούστου 2012

Κορυφαίος σπίντερ όλων των εποχών ο Μπολτ, νικητής και στα 200μ.

  Κορυφαίος σπίντερ όλων των εποχών ο Μπολτ, νικητής και στα 200μ.
Ο Γιουσέιν Μπολτ έγινε απόψε ο κορυφαίος σπρίντερ στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Με τη νίκη του στα 200μ. στο Λονδίνο, έγινε ο μοναδικός στην ιστορία που κέρδισε τα 100 και τα 200 σε δύο διαδοχικές διοργανώσεις και μάλιστα με επιδόσεις που δεν επιδέχονται  αμφισβήτησης για το ποιος είναι ο απόλυτος άρχοντας του παγκόσμιου στίβου. Το σημερινό 19.32 είναι μία από αυτές,  ενώ παράλληλα, η Τζαμάικα αναδεικνύεται σε ασυναγώνιστη δύναμη των σπριντ, καθώς τρεις αθλητές της "κατέβηκαν" τα 20 δευτερόλεπτα και μαζί με τον Μπολτ ο Γιόχαν Μπλέικ και ο Γουόρεν Γουίρ πήραν όλα τα... διαθέσιμα μετάλλια.
Τα αποτελέσματα του τελικού:
1. Γιουσέιν Μπολτ (Τζαμάικα) 19.32
2. Γιόχαν Μπλέικ (Τζαμάικα) 19.44
3. Γουόρεν Γουίρ (Τζαμάικα) 19.84
4. Γουάλας Σπίρμον (ΗΠΑ) 19.90
5. Τσουράντι Μαρτίνα (Ολλανδία) 20.00
6. Κριστόφ Λεμέτρ (Γαλλία) 20.19
7. Αλεξ Κινόνιες (Ισημερινός) 20.57
8. Ανάσο Γιομποντουάνα (Ν.Αφρική) 20.69
Μπολτ: «Τιμή μου να είμαι στην ίδια κατηγορία με τον Μάϊκλ Τζόνσον»
Αμέσως μετά την μεγάλη κούρσα στα 200μ. ο υπεραθλητής, ο σπρίντερ «αστραπή», όπως τον έχουν αποκαλέσει, ο Γιουσέϊν Μπολτ δήλωσε: «Έκανα αυτό που ήθελα. Βγήκα από μια δύσκολη σεζόν και έκανα ό, τι έπρεπε να κάνω. Είμαι τώρα ένας μύθος, είμαι επίσης ο μεγαλύτερος αθλητής εν ζωή. Είμαι στην ίδια κατηγορία με τον Μάικλ Τζόνσον (ΗΠΑ). Είναι τιμή μου. Μεγάλωσα βλέποντάς τον καταρρίπτει τα ρεκόρ. Είναι ένας πολύ μεγάλος αθλητής.
Η κούρσα ήταν πιο δύσκολη απ΄ ότι περίμενα. Αισθανόμουν μια πίεση. Με την ομάδα 4Χ100μ τώρα θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Είναι υπέροχο. Η Τζαμάικα έχει αποδείξει ότι είμαστε η κορυφαία χώρα στα σπριντ. Δεν έχω τίποτα να αποδείξω. Έχω δείξει στον κόσμο ότι είμαι ο καλύτερος και, τώρα, θέλω απλώς να απολαύσω τους κόπους μου. Αυτή είναι η στιγμή μου. Δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ξέρω ότι ο προπονητής μου έχει τρελαθεί τώρα. Δουλέψαμε όλη τη σεζόν. Αυτός μας ώθησε πολύ δυνατά.
Ήξερα ότι θα ήταν δυνατό να το καταρρίψω. Μπήκα δυνατά στην κούρσα, αλλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος για να τα καταφέρω. Δεν πειράζει όμως. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για μένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με έχουν βοηθήσει αλλά κα τους απλούς φίλους του στίβου».
πηγή ΕΡΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου